Studentski klub namijenjen je kao mjesto okupljanja studenata u svrhe učenja, zabave i rekreacije. Nalazi se na ulazu velike menze restorana Barbakan (ili odmah čim prođeš kroz staklena vrata), na adresi Ulica Ruđera Boškovića 5 koju možeš vidjeti na karti ispod.
Klub trenutno koristi dvije prostorije. Prva, glavna prostorija opremljena je zanimljivim televizijskim sadržajem i zvučnicima koji puštaju glazbu tijekom tvog boravka. Tamo možeš naći šank na koje se besplatno možeš poslužiti čajem ili kavom ukoliko to zatražiš od domaćina dok god je Klub otvoren, no uzmi u obzir da je samostalan odlazak iza šanka zabranjen. Također, ovdje možeš pronaći mnoštvo društvenih igara ako ne znaš što raditi nakon učenja. Za sve slobodno pitaj domaćina Kluba!
U drugoj prostoriji možeš pronaći stol i mrežu za stolni tenis, no najčešća funkcija ovog prostora je u svrhu sastanaka, projekcija filmova i sličnih aktivnosti koje podrazumijevaju okupljanje većeg broja ljudi.
Kad Studentski klub radi?
Radno vrijeme je sljedeće:
- od ponedjeljka do subote – od 10.00 do 18.00 (do 21 samo uz rezervacije)
- nedjeljom i blagdanima Klub je zatvoren
Želiš li rezervirati prostorije?
Klub se može rezervirati za razne studentske događaje, projekte, predavanja, radionice i slično. Za rezervaciju prostorija potrebno je:
- ispuniti zamolbu i poslati je na e-mail adresu Studentskog kluba (unizd.klub@gmail.com) najmanje 6 dana prije rezervacije
- Ukoliko se zamolba odobri, organizator događaja dužan je potpisati Ugovor o korištenju prostorija Studentskog kluba “Božo Lerotić” – samo za termine iza 21 sat
- Nakon održavanja događaja, a u roku od 48 sati ispuniti izvještaj i poslati ga na mail (unizd.klub@gmail.com) – samo za termine iza 21 sat
NAPOMENA: Odlukom Skupštine Studentskog zbora:
- dopušteno je rezervirati prostor kluba isti dan u tjednu, odnosno ponedjeljkom, utorkom i srijedom tri puta, te četvrtkom i petkom dva puta u mjesecu.
- Prostor je moguće rezervirati maksimalno mjesec dana unaprijed te minimalno 6 dana prije rezervacije.
- Ova odluka ne odnosi se na Projekte odobrene natječajem Studentskog zbora.
Aktivnosti koji se mogu održavati u Klubu dijele se na primarne i sekundarne. Pod primarne spadaju:
- realizacija studentskih projekata koji su odobreni i većim dijelom financirani od strane Studentskog zbora Sveučilišta u Zadru
- redovne i izvanredne aktivnosti Studentskog zbora (sjednice, tribine, rasprave itd.)
- izvannastavne aktivnosti studenata koje se vode načelom kreativnosti i korisnosti za sve studente
- informacijski kutak za studente i javnost
- kulturne i umjetničke aktivnosti
- druge slične aktivnosti
Pod sekundarnim se aktivnostima podrazumijevaju:
- okupljanja studenata koji se bave određenim vidom kulturne ili društvene djelatnosti (dramske sekcije, literarne sekcije, debatne sekcije itd.), a nisu dio projekata
- sportske aktivnosti (tečajevi plesa, pilates ili bilo koja druga vrsta sportskorekreativne aktivnosti)
- video i filmske projekcije
- slušaonice glazbe
- koncerte i izložbe
- radionice
Raspored događanja u klubu možete pronaći na ovom linku
Tko su domaćini Studentskog kluba?
Domaćini Studentskog kluba su studenti koji preko studentskog ugovora rade na prije dogovorenu satnicu. Radi se o poslu koji zahtijeva par stvari: održavanje Kluba, čuvanja sredstava Studentskog zbora ili drugih udruga koje su ostavile svoje materijale u prostorijama, prenošenje informacija Studentskom zboru ukoliko netko zainteresiran za rezerviranje prostorija osobno dođe i, naravno, očuvanje čistoće prostora. U teoriji zvuči puno, ali u praksi je posao jednostavan i može se vrlo lako u hodu naučiti. Ako te još nešto zanima, slobodno nas kontaktiraj.
Mogu li ja postati domaćin Kluba?
Naravno! Svakako prati kad je natječaj za domaćina Kluba (računaj početkom svakog semestra), predaj svu potrebnu dokumentaciju i Povjerenstvo će iznijeti rezultate!
Ukratko o samom procesu posjeti nas ovdje, a svakako se konzultiraj s Pravilnikom o radu i djelatnostima Studentskog kluba “Božo Lerotić”, kojeg možeš naći pod rubrikom Obrasci i propisi.